Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

ΤΡΙΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ...

ΤΑΞΙΔΙ ΟΝΕΙΡΟ …

Ήδη είμαι εν πλω για την Σύρο, και από τις 7:30 που έφυγα από Πειραιά είμαι περίπου μιάμιση ώρα μέσα στο Αιγαίο πέλαγος . Στην Ερμουπόλη θα είμαι κάπου στις 11:30 .
Όταν βολευτώ στο δωμάτιο μου θα πάω να κάνω τα ψώνια της ημέρας και θα πιω τον πρώτο καφέ στο νησί , και μετά σειρά παίρνει ο νταλγκάς μας το στοίχημα και το πώς θα μπορέσουμε να πιάσουμε τον στόχο μας .

Περιμένω να δω τις αλλαγές που έγιναν από το 2009 που έχω να έρθω στην Σύρο και τα παιδία με είπαν ότι έγιναν αρκετές αλλαγές σε αυτά τα χρόνια που έχω να έρθω στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων .

Ενώ είναι πολύ φυσικό αφού θα είμαι στην Σύρο μια από τις μέρες που θα κάτσω εκεί , θα πάω και στην Τήνο να προσκυνήσω την Παναγία της Τήνου άλλωστε είναι τιμή να σε δίνει την ευκαιρία η θεός να πας στην Τήνο και να ανάψεις ένα κερί στην χάρη της .




108. Σπαρτακς  Χ  3.30
110. Ταλιν Ινφονετ  1  1.55
117. Κορκ  2  1.75

se leo ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΑΓΩΝΩΝ